SC CONSULT INVESTMENT SRL s-a consacrat pe piata din Romania prin calitatea si prin seriozitatea serviciilor prestate pe segmentul consultanta in afaceri si marketing, studii de piata / cercetari de marketing cantitative si calitative.
Cercetarea de Marketing Cantitativa (cunoscuta sub denumirea generica de Studiu de Piata), reprezinta metoda cea mai des uzitata in scopul recoltarii de pe piata de interes a informatiilor referitoare la:
Cota de piata detinuta
Cota de piata a principalilor concurenti
Caracteristicile pietei de interes (capacitatea potentiala si capacitatea efectiva a pietei)
Specificul segmentelor de clienti–tinta, sub aspect a caracteristicilor lor socio-demografice, economice si psihografice
Modalitatea optima de patrundere cu produsele/serviciile oferite pe piata de interes
Oportunitatea extinderii activitatii pe alte game de produse/servicii, respectiv pe alte piete de desfacere
Cercetarile de Marketing Cantitative sunt efectuate in randul clientilor potentiali, prin metode ale cercetarii de marketing selective, respectiv prin metoda chestionarelor de marketing, fiind bazate pe urmatoarele caracteristici:
Investigarea clientilor potentiali pe baza de interviuri fata in fata, prin interviuri telefonice, respectiv on-line
Se aplica pe segmente mari de respondenti (de ordinul sutelor de persoane), folosind criterii specifice de esantionare, ceea ce permite extrapolarea rezultatelor la nivelul intregii colectivitati din care a fost extras esantionul reprezentativ (oras, judet, teritoriul national)
Rezultatele recoltate de pe teren sunt supuse unei analiza statistice, pe baza careia se elaboreaza un raport de cercetare, iar pe baza raportului de cercetare se pot stabili si fundamenta cele mai eficiente decizii, in functie de situatia concreta de pe piata
In cadrul cercetarilor de marketing cantitative, reprezentantii SC Consult Investment SRL asigura organizarea intregii activitati de sondare de piata (esantionare, intocmirea chestionarelor de cercetare, recrutare si instruire operatori de interviu, monitorizarea activitatii operatori de interviu, verificarea veridicitatii datelor culese de pe teren, prelucrarea datelor si intocmirea raportului de cercetare).
In scopul derularii eficiente a acestei activitati, la nivel local, zonal si national, SC Consult Investment SRL dispune de o retea de colaboratori cu experienta relevanta in domeniu, fiind astfel posibila prestarea serviciilor solicitate intr-un termen scurt si cu un raport calitate-pret optim. De asemenea, se dispune de software specific (SPSS) pentru analiza statistica a informatiilor si intocmire a rapoartelor de cercetare.
Cercetarile de marketing cantitative (studiile de piata) se pot desfasura, in functie de cerintele dumneavoastra, la nivelul unei anumite piete locale sau zonale, respectiv la nivelul pietei nationale in ansamblul sau, indiferent de domeniul de activitate al societatii dumneavoastra.
Pentru mai multe detalii privind activitatile de Cercetare de Marketing / Studii de Piata prestate de catre SC Consult Investment SRL asteptam sa ne contactati.