SC CONSULT INVESTMENT SRL s-a consacrat pe piata din Romania prin calitatea si prin seriozitatea serviciilor prestate pe segmentul consultanta in afaceri si marketing, studii de piata / cercetari de marketing cantitative si calitative.
Cercetarea de Marketing Calitativa este o metoda de cercetare care se caracterizeaza printr-un trend ascendent in ultimul deceniu, in ceea ce priveste implementarea sa, pe o gama din ce in ce mai larga de domenii de activitate.
Cercetarile de Marketing Calitative cuprind cercetarile de tip focus-grup si interviurile in profunzime, fiind desfasurate in cadrul unui grup de clienti potentiali atent selectionati pe baza de criterii de segmentare, folosind un chestionar de recrutare specific.
Prin intermediul cercetarilor de marketing calitative, se evalueaza:
Comportamentul de achizitie al clientilor potentiali
Impactul unui nou produs/serviciu pe piata de interes
Notorietatea marcilor comercializate
Notorietatea firmei in randul cumparatorilor potentiali
Identificarea feed-back-ului activitatii promotionale, in scopul stabilirii variantelor optime de promovare care urmeaza a fi implementate;
In cadrul cercetarilor de marketing calitative, reprezentantii SC Consult Investment SRL asigura organizarea intregii activitati de sondare (stabilirea componentei focus-grupurilor pe baza de esantionare si interviuri de recrutare, intocmirea chestionarelor de cercetare, moderarea discutiilor in cadrul grupului de cercetare, prelucrarea informatiilor si intocmirea raportului de cercetare).
Cercetarile de marketing calitative (focus-grupurile) se pot desfasura, in functie de cerintele dumneavoastra, la nivelul unei anumite piete locale sau zonale, respectiv la nivelul pietei nationale, indiferent de domeniul de activitate al societatii dumneavoastra.
Pentru mai multe detalii privind activitatile de Cercetare de Marketing Calitativa (Focus-Grup si Interviuri in Profunzime), prestate de catre SC Consult Investment SRL asteptam sa ne contactati.