SC CONSULT INVESTMENT SRL s-a consacrat pe piata din Romania prin calitatea si prin seriozitatea serviciilor prestate pe segmentul consultanta in afaceri si elaborare/implementare strategii de vanzari.
Activitatea desfasurata pe domeniul vanzarilor en-gross, respectiv en-detail, se poate desfasura eficient doar printr-o organizare eficienta. In scopul unei organizari optime, se impune ca si o necesitate derularea activitatii pe baza unei strategii de vanzari specifice.
SC Consult Investment SRL va propune elaborarea strategiei de vanzari pe termen scurt, mediu si lung, precum si stabilirea optima a echipei de vanzari, a atributiilor membrilor echipei de vanzari, a organizarii si coordonarii echipei de vanzari in functie de specificul produselor/serviciilor comercializate, de caracteristicile pietei de desfacere, de specificul clientilor si de mediul concurential de pe piata-tinta.
Pe baza acestor elemente personalizate pentru compania dumneavoastra, SC Consult Investment SRL va propune elaborarea si implementarea urmatoarelor tipuri de strategii de vanzari:
A. Strategie de Vanzari de Moment, axata pe urmatoarele obiective:
Promovarea unei oferte speciale care se adreseaza cu prioritate unei anumite categorii de clienti potentiali
Promovarea unui produs care se afla in faza de maturitate tarzie din ciclul sau de viata sau chiar in faza de declin
Lichidarea unui stoc de produse greu vandabile
Recuperarea creantelor;
B. Strategie de Vanzari pe Termen Scurt, axata pe urmatoarele obiective:
Cresterea vanzarilor pentru o anumita gama punctuala de produse
Cresterea vanzarilor pe o anumita piata de desfacere (locala, zonala sau nationala)
Combaterea concurentei in anumite zone ale pietei sau pe o anumită piata
Conceperea si aplicarea unor activitati de merchandising
C. Strategie de Vanzari pe Termen Mediu, axata pe urmatoarele obiective:
Diversificarea gamei de produse oferite, prin identificarea de noi furnizori sau prin intarirea relatiilor cu furnizorii existenti
Dezvoltarea extensiva a activitatii, prin patrunderea pe noi piete de desfacere cu noi produse
Atragerea unor noi segmente de clienti potentiali, prin eficientizarea politicii de produs, de pret, de distributie si de promovare;
D. Strategie de Vanzari pe Termen Lung, axata pe urmatoarele obiective:
Creşterea performantei distributiei / vanzarii, prin mentinerea relatiilor cu cei mai adecvati intermediari en-gross si en-detail
Aplicarea celor mai adecvate forme de promovare specifice pe termen lung, pentru produsele / serviciile comercializate
Fidelizarea clientilor efectivi şi transformarea unui procent cat mai ridicat din clientii potentiali in clienti efectivi;
Activitatea desfasurata de catre reprezentantii SC Consult Investment SRL poate continua, la solicitarea dumneavoastra, si dupa elaborarea efectiva a strategiei de vanzari, in scopul implementarii practice eficiente a acesteia.
Pentru mai multe detalii privind Strategiile de Vanzari elaborate si fundamentate de catre SC Consult Investment SRL asteptam sa ne contactati.